جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

با دستور شهردار، اتوبوس‌های تازه‌نفس مشهد منتظر مراسم رونمایی نمی‌مانند

  • کد خبر: ۹۵۴۹۰
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
با دستور شهردار، اتوبوس‌های تازه‌نفس مشهد منتظر مراسم رونمایی نمی‌مانند
سیدعبدا... ارجائی، از مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد خواست هر تعداد اتوبوس که خریده شده و قرار است به‌مرور وارد مشهد شود، بدون فوت وقت به ناوگان اتوبوس‌رانی افزوده شود.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ چند شب پیش شهردار مشهد در بازدید از توقفگاه سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد و مشاهده اتوبوس‌هایی که به‌تازگی خریده شده، اما هنوز بهره‌برداری نشده‌اند، دستور داد هرچه سریع‌تر این اتوبوس‌ها در مدار بهره‌برداری قرار گیرند و معطل مراسم رونمایی نماند.

سیدعبدا... ارجائی در این بازدید از مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد خواست هر تعداد اتوبوس که خریده شده و قرار است به‌مرور وارد مشهد شود، بدون فوت وقت برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه رضوی به ناوگان اتوبوس‌رانی افزوده شود. وی همچنین تأکید کرد که این اتوبوس‌ها نباید تا زمان بهره‌برداری رسمی از آن‌ها در توقفگاه‌ها متوقف شوند.

در همین راستا و درپی این دستور، سازمان اتوبوس‌رانی مشهد هم قرار است در روز‌های آینده اتوبوس‌ها را برای بهره‌برداری تجهیز کند و هر دو روز پنج‌دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی شهر مشهد بیفزاید.

دراین‌زمینه مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با اشاره به بهره‌برداری از اتوبوس‌های تازه‌خریده‌شده این سازمان بدون برگزاری مراسم رسمی بهره‌برداری درپی دستور شهردار مشهد، گفت: البته پس از اینکه همه اتوبوس‌های مربوط به قرارداد‌های این سازمان در سال ۱۴۰۰ تحویل ما شد، مراسم افتتاحیه رسمی و بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید برگزار خواهد شد، اما درپی دستور شهردار مشهد، اتوبوس‌های جدید به‌سرعت برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه رضوی وارد ناوگان اتوبوس‌رانی خواهند شد.

علی‌اصغر نیشابوری با بیان اینکه سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با دو شرکت خودروساز در سال ۱۴۰۰ قرارداد امضا کرده است، افزود: درپی این قراردادها، قرار است تا پایان امسال ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید به اتوبوس‌های این سازمان افزوده شود؛ بر مبنای این قراردادها، قرار است یک شرکت ۲۵ دستگاه و شرکت دیگر ۵۸ دستگاه اتوبوس به سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد تحویل دهند.

وی ادامه داد: تاکنون از قرارداد مربوط به خرید ۲۵ دستگاه اتوبوس، ۱۶ دستگاه به سازمان تحویل داده شده است و ۹ دستگاه اتوبوس باقی‌مانده نیز تا پایان این ماه به سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد تحویل داده خواهند شد.

نیشابوری گفت: همچنین تا امروز ۱۳ دستگاه اتوبوس از قرارداد مربوط به خرید ۵۸ دستگاه اتوبوس به ما تحویل داده شده است و ۲۳ دستگاه دیگر نیز تا پایان ماه و ۲۲ دستگاه نهایی هم تا پایان سال به سازمان اتوبوس‌رانی تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با اشاره به بهره‌برداری از اتوبوس‌های خریده‌شده پیش از مراسم رسمی بهره‌برداری گفت: اتوبوس‌هایی که خریده می‌شوند، باید مراحلی را سپری کنند، زیرا باید تجهیزات موردنیاز بهره برداری از این اتوبوس‌ها در خطوط اتوبوس‌رانی مشهد مانند دستگاه‌های من‌کارت در این اتوبوس‌ها نصب شود؛ ازاین‌رو به‌سرعت مراحل نصب تجهیزات در اتوبوس‌ها درحال انجام است و دیروز و درپی دستور شهردار مشهد، تجهیزات موردنیاز در پنج اتوبوس جدید نصب شد و این اتوبوس‌ها وارد چرخه فعالیت شدند.

وی افزود: همچنین قرار است هر ۴۸ ساعت پنج دستگاه اتوبوس را تجهیز و به ناوگان اضافه کنیم.

نیشابوری درباره این موضوع که این اتوبوس‌ها در کدام خطوط استفاده می‌شوند، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در خطوطی استفاده می‌شوند که تقاضای سفر‌ها بیشتر از ظرفیت کنونی اتوبوس‌ها در آن‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->